Краса народного мистецтва 3 клас Урок №2

 Вітаю, друже! 

Музичне вітання
Пригадай!
  • Що таке п 'єса?
  • Яку музику називають програмною?
  • Музика якого композитора лунала на попередньому уроці?
Сьогодні ми поринемо у світ стародавніх музичних інструментів, та прослухаєш їх звучання.
Завдання уроку!
1. Прочитай текст в підручнику на ст. 10.
2. Знайомся!
Сопілка - український народний дерев'яний духовий музичний інструмент.

Спочатку виготовлявся з стовбура бузини чи калини. Сучасні сопілки - з клена, горіха. 
Існують різні типи сопілок. Вони мають різну довжину та діаметр. Різняться тембровим звучанням та діапазоном.


Флейта Пана - флейта, що складається з кількох  бамбукових, очеретяних, або металевих дудок різної довжини закритих знизу.

Назва інструмента походить від назви давньогрецького бога Пана, атрибутом якого був подібний інструмент.  

Існує багато різновидів флейти Пана. Грецька назва цього інструмента - сиринга.


3. Послухай, як звучать ці інструменти!
Є. Козак - М. Корчинський. Співуча сопілка.
Українська народна пісня "Їхав козак містом"
Джеймс Ласт. Самотній пастух.

4. Поміркуй!
  • Яка музика звучала вокальна чи інструментальна?
  • Порівняй звучання сопілки і флейти Пана. Чим вони схожі і чим різняться?
  • Чи сподобалися тобі ці інструменти? Чому?
  • В якому темпі прозвучали музичні твори?
5. Пригадай!
За швидкість виконання музичного твору відповідає ТЕМП.
Він може бути повільним, помірним, швидким, дуже швидким.

6. Переглянь мультфільм "Світ чекає на відкриття. Сопілка".
  • Поміркуй, який шлях пройшла сопілка, щоб стати музичним інструментом.
  •  З якого матеріалу її виготовляють?
  •  Що треба зробити, щоб сопілка зазвучала?
7. Відпочинь і порухайся!
8. Проспівай розспівку!
9. Виконай пісню "Шкільна пісня" Н. Май
Виконання розспівки, або пісеньки запиши на диктофон чи на відео і надішли у вайбер (+380962153214)

У вільний час виготов духовий музичний інструмент із підручних засобів. Придумай для нього назву.

Урок закінчено! До нових зустрічей!

















Немає коментарів:

Дописати коментар