6 клас Урок №5 Історія пісні.

 Музика в житті людини відіграє величезну роль, та, мабуть, найважливіше значення має пісня. Адже у кожного є улюблена пісня або улюблений жанр.

Розглянь ілюстрації і спробуй визначити жанри пісень, які слухають ці люди: лірична пісня, історична пісня, танцювальна пісня.

Пісня зародилася дуже давно. ще а античні часи вона була важливим компонентом обрядів.
Більше інформації дивись у підручнику (ст. 35 - 36).

Більшість сучасних пісень пишуть у куплетній (перший куплет, приспів, другий куплет, приспів) або у простій двочастинній формі (куплет, приспів).
Зазначена форма є найпоширенішою в сучасній популярній музиці. Проте кількість куплетів може трохи змінюватись.
Кожен музичний твір має певну висоту звучання - тональність. Коли тональність не зручна для виконання, її можна змінити - підвищити або понизити.
Запам'ятай!
Популярна пісня - різновид пісенного жанру загальнодоступної музики, що легко запам'ятовується максимальною кількістю слухачів.
Сучасні пісні співають з інструментальним супроводом (виконує один інструмент, ансамбль чи оркестр).
Або під фонограму (запис музики, що виконується на електронних музичних інструментах та за допомогою новітніх інформаційних технологій).

Переглянь відео і дізнайся історію створення відомої пісні "Реве та стогне Дніпр широкий".

Заспівай пісню!
Караоке

Пригадай!
  • Про який музичний жанр ішлося на уроці?
  • Пригадай основні різновиди музичного супроводу сучасної пісні.
  • Хто є авторами творів, які ми слухали?
  • Прослухай три-чотири сучасні естрадні пісні та визнач який у них музичний супровід.
  • Заспівай пісню, яку вивчали на уроці, своїм рідним. Виконай ілюстрацію до цієї пісні.
Відповіді та малюнок надсилай в пп  у вайбер.

Урок закінчено! До нових зустрічей!







Немає коментарів:

Дописати коментар